Les cooperatives de les escoles José Echegaray i Lola Anglada de Martorell reben nocions per realitzar l’estudi de mercat pels seus productes

Els alumnes de 5è de primària de les escoles, José Echegaray i Lola Anglada de Martorell, participants al projecte  “Cultura Emprenedora a l’Escola”  han gaudit aquests dies de tallers de com realitzar un estudi de mercat amb l’objectiu de seleccionar els productes que finalment elaboraran per a la seva venda al mercat.

Les tècniques del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell, Ana Millán i Dolors Fernández, han estat les responsables de la impartició d’aquestes sessions a les diferents escoles participants.

Els primers alumnes a realitzar el taller han sigut les cooperatives ‘Echegashop’ i ‘Les mans màgiques’ de l’escola José Echegaray,  seguits de les cooperatives “Lola Makers” i  “LAR” de l’escola  Lola Anglada que van comptar també amb la col·laboració del seu padrí Juan Manuel Donati de l’empresa Anfina.

Durant els tallers els alumnes han rebut nocions bàsiques sobre que és un estudi de mercat, quins objectius té i quins són les premisses a tenir en compte a l’hora de fer aquest ànalisi per conèixer quina és la visió dels seus productes en els clients finals.

Els cooperativistes gràcies a aquest taller començaran a realitzar el seu estudi de mercat amb els prototips que han creat, i un cop realitzat decidiran quins seran els productes més viables per produir finalment per a la seva posterior venda al mercat.