La Cooperativa EFA ha venut tots els seus productes!

El passat dissabte, 1 de juny, els socis i sòcies de la cooperativa EFA, van participar al mercat municipal del seu poble, Castellar del Vallès.

Després d'una creació de prototips i un acurat estudi de mercat, van sortir escollits 6 productes que vam produir per a vendre al mercat municipal del poble. Vam estar uns quants dies creant, elaborant, decorant i etiquetant tots els nostres productes. Un cop vam tenir aquesta feina feta, vam fer un projecte de creació per a decorar les parades que vam utilitzar al mercat. Aquestes parades, les van fer els nostres companys de secundària i ens van anar molt bé per fer les nostres vendes. Paral·lelament, també vam crear una cartells publicitaris que vam anar a repartir pel poble dies abans del mercat.

Finalment, el gran dia va arribar! Estàvem il·lusionats i nerviosos per vendre i viure aquesta experiència. El resultat, va ser increïble! Amb 1 hora de mercat ja havíem venut el 90% dels nostres productes i, com era d'esperar, vam aconseguir vendre'ls tots!

Ara només ens queda fer balanç dels resultats, retornar el capital inicial, destinar el 15% dels beneficis a Save the Children i decidir què farem amb la resta. Tot i així, i siguin quins siguin els beneficis, ja estem molt contents per haver-ho venut tot!