Les 9 cooperatives escolars de Martorell sol•liciten el permís de venda per les seves parades al mercat

Les cooperatives escolars de 5è de primària, participants enguany del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola a Martorell, han visitat aquestes setmanes l’Ajuntament de Martorell per sol·licitar el permís d'ocupació de la via pública per comercialitzar els seus productes el dia del mercat.

El projecte Cultura Emprenedora a l'Escola, impulsat per la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Martorell, inicia els estudiants en el món de l'emprenedoria, amb l'objectiu de fomentar les seves competències i valors a través de la creació d'una cooperativa durant el curs escolar.

Les 9 cooperatives de les 4 escoles de Martorell (l’’Escola José Echegaray amb les cooperatives ‘Echegashop’ i ‘Les mans màgiques’, l’Escola Mercè Rodoreda amb ‘2Compi kids’, ‘Rodo Cooper’, ‘Art & Craft’ i ’22 estrelles’, l’Escola Lola Anglada amb ‘Lola Makers’, ‘LAR’, i l’escola El Pontarró amb ’11pontaCracks’), com el passat curs, han realitzat el tràmit de sol·licitud del permís d’ocupació de la via pública a les dependències de l'Ajuntament de Martorell acompanyats de l’alcalde, Xavier Fonollosa. Aprofitant la presentació d'aquesta sol·licitud, els 200 estudiants, de 10 i 11 anys, durant diferents dies han visitat la sala de plens de l’Ajuntament on han presentat el seus projectes a l’alcalde. Fonollosa ha destacat la importància del treball en equip i de l’adquisició dels coneixements del funcionament d’una cooperativa que podran aplicar quan siguin més grans. Els estudiants han estat acompanyats pels tutors de cinquè de primària del centre i per les tècniques del Centre de Promoció Econòmica.