Cloenda del projecte Cueme a Sant Joan de Vilatorrada

Les cooperatives de les Escoles Ametllers, Collbaix i Joncadella es troben per celebrar l'acte de cloenda del projecte Cueme d'aquest curs 2018-2019.

L'acte, que va ser presidit per l'Alcalde Sr. Gil Ariso i el Regidor de Promoció Econòmica, Sr. Ramon Planell, es va dividir en tres parts i va esdevenir un espai de trobada on celebrar plegats l'èxit del projecte al municipi.

En una primera part es va passar una presentació resum del que havia estat el projecte al llarg del curs en imatges i  es van donar a conèixer les entitats a les quals les cooperatives han destinat part dels beneficis obtinguts de la venda al mercat. Tot seguit es va fer l'entrega de Diplomes i d'unes bosses a tots els alumnes participants del projecte i, finalment es va gaudir d'un petit piscolabis.

Amb aquesta són cinc les edicions del projecte a Sant Joan de Vilatorrada; la tercera en la que participen totes les escoles del municipi.